• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Методична робота

/Files/images/metodichna_robota/bscap0003.jpg

Освіта - стратегічна основа розвитку особистості, суспільства, нації і держави, запорука майбутнього. Це - важлива галузь трудової зайнятості понад третини населення держави, найбільш масштабна складова державного устрою, його політичної, соціально - економічної, культурної і наукової організації.

А ключова роль в освіті належить вихователю. Він перший відкриває серця своїх малюків до добра.

/Files/images/metodichna_robota/bscap0000.jpg

Але через діяльність педагога відбувається ставлення громадянина як особистості і фахівця, змінюється інтелектуальний та духовний потенціал нації.

Методична робота спрямована на виховання у педагогів вимогливості до своєї праці, бажання пошуку більш раціональних методів навчання і виховання, розвитку творчих якостей педагогів, підвищення їхньої кваліфікаційної майстерності.

/Files/images/metodichna_robota/IMG_2925.JPG

Планування освітньо-виховної діяльності з дітьми дошкільного віку у дошкільному навальному закладі здійснюється згідно вимог листів Міністерства освіти і науки України „Планування роботи в дошкільних навчальних закладах“, „Про організацію роботи з дітьми дошкільного віку“ та Освітньої програми від двох до семи років "Дитина". У ДНЗ на високому рівні здійснюється виконання державних вимог щодо рівня розвитку виховання та навчання дітей дошкільного віку.Педагогічний колектив працює в системі особистісно-орієнтованої освіти, в якій навчання, виховання та соціалізація є єдиним процесом, що розвиває особистість та адаптує її до навколишнього світу.

/Files/images/metodichna_robota/bscap0046.jpg

Поряд з традиційними засобами ознайомлення дітей зі світом людей (екскурсії, зустрічі з цікавими людьми, етичні бесіди, спостереження, ігри на соціальну тематику),

/Files/images/metodichna_robota/спостереження.jpg

/Files/images/metodichna_robota/IMG_4740.jpg

впроваджуємо уроки Доброти, роботи з етичними казками, подорожі до країни Милосердя;

/Files/images/metodichna_robota/IMG_0218.JPG


психотехнології та гімнастика почуттів,
енергетичні вправи "Серце на долоні", "Тепло рук друга";
ігрові технології: "Квітка доброти", "Промінчик людяності";
ситуації морального вибору: "Порівняльні, оцінювальні, проблемні";
складання родового дерева, розгляд сімейних фотографій;
Діагностичні методи: малюнок "Моя сім’я".

Специфіка організації навчальної діяльності дошкільників з морально - етичного виховання на занятті визначає переважне застосування групових форм.

/Files/images/metodichna_robota/IMG_1478.jpg

Вихователі у роботі з малюками сприяють накопиченню досвіду доброзичливих взаємин з однолітками, вчать дітей вмінню гратися. Після читання пропонують дітям висловлювати своє ставлення до персонажів. Проводять анологію з поведінкою дітей не називаючи конкретних імен.

Виховуємо та навчаємо через казку, що сприяє формуванню особистого ставлення дитини до отримання і порушення моральних норм: співчуття до скривдженого, схвалення дій того хто вчинив справедливо.

Вихователі виховують дружні взаємини між дітьми, звичку разом гратися, трудитися, навчатися.

/Files/images/metodichna_robota/IMG_0972.jpg

Вчать турбуватися про молодших, допомогати їм. Збагачують дитячий словник ввічливими словами.

/Files/images/metodichna_robota/мова.JPG

Серед методів, які впливають на формування моральних цінностей особистостей слід виділити силу слова.

/Files/images/metodichna_robota/картини.jpg

Використовуємо сюжетні картинки, на яких зображена моральна колізія, яка ще не роз’язана.

/Files/images/metodichna_robota/IMG_1491.jpg

Дітям можна запропонувати такі завдання:

  • Уяви, що ти учасник ситуації яка зображена на картинці. Розкажи як би ти повівся.
  • Заплющ очі і подумки здійсни гарний вчинок у дитсадку, вдома, на вулиці, розкажи про нього.
  • Заплющ очі і подумки зроби щось приємне своїм товаришам, вихователеві, бабусі, розкажи, що ти зробив.

Ми вважаємо, що збереження і зміцнення здоров’я – це не просто сукупність засвоєних знань, це стиль життя, адекватна поведінка в різноманітних ситуаціях, серед яких можуть бути надзвичайні та екстремальні. Тому наш дошкільний навчальний заклад веде цілеспрямовану педагогічну роботу по вихованню у дітей навичок самобезпеки та самозахисту дитини в навколишньому. Зусилля всього колективу спрямовані на те, щоб якнайкраще підготувати своїх вихованців до життя, зберегти та зміцнити здоров’я малюків, озброївши їх і знаннями і практичними навичками та вміннями.

/Files/images/metodichna_robota/bscap0010.jpg

Наша мета – навчити дитину повноцінно жити і радіти життю, йти йому назустріч, а не ховатися від нього. Освітньо-виховна робота з дошкільниками проходить в таких напрямках:

  • ознайомлення з джерелами небезпеки в довкіллі (природі, середовищі, серед людей та предметів);
  • ознайомлення з причинами виникнення небезпечних ситуацій;
  • формування розуміння можливості їх запобігання;
  • ознайомлення з негативними наслідками нехтування правилами безпеки;
  • виховання готовності врятувати та захистити себе;
  • формування навичок елементарної першої медичної допомоги.

Спираючись на результати рівня знань дітей щодо формування в них безпечної поведінки, для їх поглиблення, педагогами садка було розроблено перспективне планування по різновіковим групам основ безпеки життєдіяльності, а також:

  • тематичні, інтегровані, комбіновані заняття:
  • розваги, спортивні свята, Дні здоров’я, тиждень безпеки дітей;
  • систематизується ігротека з елементами безпеки життя:
  • поповнюється бібліотека з казкотерапії:
  • розроблено поради для батьків.

/Files/images/metodichna_robota/bscap0024.jpg

Навчально-виховний процес будується на орієнтуванні особистості вихованців. Педагоги створюють атмосферу довірливості, любові, взаємоповаги. Кожен вихователь у своїй діяльності намагається враховувати індивідуальні особливості вихованців. У вихованців дошкільного закладу на достатньому рівні формуються і базові якості. Велика увага приділяється мовленнєвій активності дошкільнят. Діти залучаються до театралізації, складання розповідей, мовленнєвих ігор. Педагогічний колектив підходить до цієї справи з урахуванням індивідуальних можливостей та здібностей дошкільнят. Ведеться робота в тісному зв’язку з родиною.Більшість малюків у групах працелюбні, справедливі, розсудливі, відповідальні. Для розвитку креативності та творчості дошкільнят в дошкільному закладі ведеться гурткова робота.

/Files/images/metodichna_robota/bscap0007.jpg

Педагоги вищої педагогічної майстерності - це наставники молоді. Вони інформують про нові напрямки виховання, задуми, щот з’являються в педагогічній практиці, проводять виховні заходи, самоаналіз тощо.

З метою вдосконалення педагогічної майстерності вони відвідують методичні об’єднання на яких діляться досвідом, вивчають інноваційні технології, обговорюють моделі нестандартних занять.

Вихователі аналізують, вивчають ускладнення в роботі, займаються самоосвітою проводять відкриті перегляди, семінари - практикуми, ділові ігри з метою набуття власного досвіду роботи.

/Files/images/metodichna_robota/зан.jpg

Адміністрація приділяє велику увагу проведенню атестації педагогічних працівників, що дає змогу виявити їх професійну підготовку, фаховий рівень, відповідність посаді. ЇЇ мета - активізація професійної та творчої майстерності, відповідальності за результати навчання і виховання.

Кiлькiсть переглядiв: 19

Коментарi

  • Sanil

    2013-09-05 14:48:41

    I love reading these articles because they're short but inmeifatrvo....

  • Edi

    2013-09-04 21:39:50

    Never would have thunk I would find this so inleipensabds. http://drqytldtihu.com [url=http://vioedoh.com]vioedoh[/url] [link=http://vxxfanbl.com]vxxfanbl[/link]...

  • Pinche

    2013-09-04 04:55:30

    You've captured this pecrtfely. Thanks for taking the time!...

  • Antonieta

    2013-09-03 15:35:12

    BS low - ralianotity high! Really good answer!...