Майстер - клас " Нейробіка - гімнастика для мозку.

Мозок людини зберігає дивовижну здатність вчитися й розвиватися все життя. Але однотипні шаблонні справи призводять до погіршення пам'яті, зменшення концентрації уваги. Зв'язок нейронів, клітин головного мозку погіршується, а це призводить до зниження розумових здібностей

Принцип роботи нейробіки

простий – щодня виконуємо незвичайним способом звичайні дії. Мозок необхідно постійно «дивувати», змушувати працювати по-різному. Розв'язуючи нову задачу, мозок розвивається.

Нейробіка – це тренування нейронів, спрямоване на гармонізацію правої та лівої півкуль головного мозку. Вправи створюють нові асоціації, діючи на нові ділянки мозку. Це організація роботи всіх п'яти почуттів людини незвичайним способом плюс емоційні почуття.

Користь нейробіки.

Заняття корисні всім. Дітям ці вправи дозволяють краще сконцентруватися при засвоєнні нових знань, сприяють розвитку абстрактного мислення, творчих здібностей.

У результаті систематичного виконання вправ у дітей поліпшується пам'ять, увага, мова, просторове уявлення, дрібна моторика, знижується стомлюваність, підвищується здатність до довільного контролю, формується латеральне (двопівкульне) мислення.

Це досить весело, а головне – корисно!

/Files/images/1699258633068.jpg/Files/images/1699258633075.jpg /Files/images/1699258633079.jpg /Files/images/1699258633084.jpg/Files/images/1699258633048.jpg/Files/images/1699258633063.jpg

Практичний психолог КЗДО № 15 " Горобин6ка"

В Миколаєві в інституті післядипломної роботи, відбувся тренінг " Безпечний простір": формування стійкості до стресу в кчасників освітнього процесу. Програма трегнінгу: " Формування навичок самостійного психоемоційеоно відновлення після пережитих психотравмуючих подій"," Розвиток і вдосконалення комунікативних навичок", " Створення в освітньому закладі довірливих відносин", " Залучення батьків до психокорекційного процесу".

/Files/images/54728032_2174809959270782_3332602151603011584_n.jpg

І ФЕСТИВАЛЬ ПСИХОЛОГІЧНИХ ПРАКТИК «СТОЖАРИ»

Кафедра психології та психологічна служба Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського запрошує старшокласників, зацікавлених у професійній діяльності практичного психолога, студентів-психологів, психологів-практиків на ІІ ФЕСТИВАЛЬ ПСИХОЛОГІЧНИХ ПРАКТИК «СТОЖАРИ», який проходитиме на базі факультету педагогіки 1 – 2 листопрада 2017 року.

Фестиваль психологічних практик «Стожари» - це калейдоскоп майстер-класів та тренінгових занять, який презентує розмаїття сучасних психологічних підходів, методів, технік та ідей; спрямований на обмін практичними напрацюваннями, популяризацію діяльності практичного психолога, свідомий виріб професії психолога.

/Files/photogallery/Без названия.jpg

ІІ ФЕСТИВАЛЬ ПСИХОЛОГІЧНИХ ПРАКТИК «СТОЖАРИ»

31 жовтня 2018 р. відбувся ІІ фестиваль психологічних практик «Стожари». Фестиваль психологічних практик «Стожари» – це калейдоскоп майстер-класів та тренінгових занять, який презентує розмаїття сучасних психологічних підходів, методів, технік та ідей; спрямований на обмін практичними напрацюваннями, популяризацію діяльності практичного психолога, свідомий виріб професії психолога.

Програма

9:30-10:00

Заїзд, реєстрація учасників ІІ Фестивалю психологічних практик «Стожари»

10:00-10:30

Відкриття ІІ фестивалю психологічних практик «Стожари»

Кузнецова О.А., кандидат педагогічних наук, декан факультету педагогіки та психології МНУ

імені В.О. Сухомлинського

Савенкова І.І., доктор психологічних наук, завідувач кафедри психології МНУ імені В.О. Сухомлинського

Русанова Н.Г. начальник відділу організації профорієнтації Миколаївського обласного центру зайнятості

10:30-11:10

11:20-12:00

12:10-12:50

13:10-14:00

Майстер-класи для практичних психологів та студентів-психологів

1. Хронопсихологія в практиці (прогнозування розвитку особистості)

Савенкова І.І., доктор психологічних наук, професор, завідувач кафедри психології МНУ

імені В.О. Сухомлинського

2. Навчання без примусу: стратегії активізації навчальної мотивації

Руда Н.Л., кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології МНУ імені В.О. Сухомлинського

3. Від вигорання до задоволення (демоверсія трансформаційної гри «Подорож до щастя»)

Буй Д.В., практичний психолог, автор та ведуча трансформаційних ігор, сертифікований спеціаліст з МАК

4. Особливі потреби особливих дітей

Кучманич І.М., кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології МНУ

імені В.О. Сухомлинського, сімейний психотерапевт

10:30-11:10

11:20-12:00

12:10-12:50

13:10-14:00

Тренінги та майстер-класи для старшокласників, зацікавлених у вивченні психології

1. Практичний психолог в сучасному соціумі. Як віднайти себе?!

Литвиненко І.С., кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології МНУ

імені В.О. Сухомлинського

Ігри, в які грають психологи: провідні позиції та ролі

Чугуєва І.Є., кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології МНУ імені В.О. Сухомлинського.

2. Портрет сучасного психолога або 5 кроків до професії

Венгер Г.С., кандидат психологічних наук, старший викладач кафедри психології МНУ

імені В.О. Сухомлинського

Час обирати! На шляху до професійного самовизначення

Лисогор А.В., практичний психолог, фрілансер

3. Теорія і практика успіху: розвиваємо надможливості

Шевченко В.В.., кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології МНУ

імені В.О. Сухомлинського

Готуємо елексир активності та оптимізму

Любінецька Г.Л., студентка 5 курсу спеціальності «Психологія» (магістратура) МНУ

імені В.О. Сухомлинського

4. У боротьбі та в злагоді з емоціями

Опанасенко Л.А., викладач кафедри психології МНУ імені В.О. Сухомлинського, профорієнтолог.

Гулькова Д.С., консультант Центру психологічної служби МНУ імені В.О. Сухомлинського.

12:50-13:10

Кава-брейк

14:00-14:30

Підбиття підсумків роботи, зворотній зв’язок

Вручення сертифікату учасника

Вручення подарункових сертифікатів

Фото-флешмоб

/Files/photogallery/stozhar3110-4.jpg

/Files/images/stozhar3110-7.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 358

Коментарi